Vervolg overstroming. Wij zijn veilig - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van ruthhogewind - WaarBenJij.nu Vervolg overstroming. Wij zijn veilig - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van ruthhogewind - WaarBenJij.nu

Vervolg overstroming. Wij zijn veilig

Door: Webmaster

17 Augustus 2005 | Thailand, Bangkok

He lieve lieve lieve allemaal,

Vannacht hebben we niet veel geslapen. We zijn zelfs s nachts opgestaan om naar de hoogte van de rivier te kijken. Uiteindelijk toch nog een paar uur geslapen en vervolgens opgestaan en zonder ontbijt en zonder douche linea recta weggegaan met de bus. (trein was niet mogelijk) We zijn nu in Ayutthaya sinds een paar uurtjes en we zien net op het thaise nieuws dat ook Sukhothai waar we vanmorgen waren overstroomd is! We hebben het in elk geval gered en zijn daar nog weggekomen. Dat is nu niet meer mogelijk.
Gek hoor dat allemaal mensen vermist zijn en hun huis kwijt zijn en dat je dat zelf in Chiang Mai hebt gezien, hoe mensen met wasmanden hun spulletjes meeproberen te nemen door het water. Maar we gaan nu LEUKE dingen doen, scooter huren, relaxen etc. HEEL ERG BEDANKT VOOR DE LIEVE BERICHTJES!!!!!!Liefs Ruth

• 17 Augustus 2005 - 13:31

Marie-louise:

He lieve ruth!
    Goed om te lezen dat jullie weer op het droge zitten!De verhalen wil ik later zeker nog wel een keer horen, wat een ervaring!Kneitertje veel plezier voor nu!Je zit natuurlijk wél in Thailand!
    liefs ML

• 17 Augustus 2005 - 15:31

Birgitte:

Ruth! hoe is het met je? wat eng allemaal! fijn om te horen dat jullie wat leuke dingen gaan doen! heel veel plezier en pas goed op jezelf!
    xxB

• 17 Augustus 2005 - 15:50

Fleur:

Lieve Ruth,
    Hmm, wist niet dat je deze site had. Had ook niets meegekregen over overstromingen in Thailand, maar nou zijn de media op dit eiland in de wind zijn nou ook niet je van het! Goed om te horen dat je inmiddels op een veiliger plek zit. Geniet van de rest van je vakantie. Vind jou ook lief hoor!
    xF

• 18 Augustus 2005 - 09:45

San:

hey mooi dat het goed gaat! Have fun! x

• 21 Augustus 2005 - 18:06

Helen:

Jeetje Ruth dat is een heftige eerste kennismaking met Thailand, hoop dat het allemaal wat wegzakt (letterlijk). Had ook niets meegekregen op de camping, het enige dat ik weet is dat Brad Angelina al ten huwelijk had gevraagd de dag voor hij het uitmaakte met Jen (volgens een celebrity watch mag in de walmarts hier..) smullen dus

pas goed op jezelf he!

x Helen

• 23 Augustus 2005 - 14:12

Rije:

Meisje, wat schrikken allemaal, dat verwacht je toch niet helemaal als je op het vliegtuig stapt. Hopelijk kunnen jullie de schrik beetje achter je laten bij de leuke dingen die jullie gaan ondernemen. Take care wijffie. Kus Rije