vervolg sukhothai overstroming - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van ruthhogewind - WaarBenJij.nu vervolg sukhothai overstroming - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van ruthhogewind - WaarBenJij.nu

vervolg sukhothai overstroming

Door: Webmaster

16 Augustus 2005 | Thailand, Bangkok

He allemaal,
Hierbij het vervolg van de gebeurtenissen. Net wat gedronken in stadje en daar vertelde ze ons dat het water van Chiang Mai om ongeveer 4 uur 's nachts ons stadje bereikt. De man van het hostel zegt dat het water dan 60 cm stijgt wat opzich meevalt. Alleen staat het water al bijna tot de brug en we hebben echt geen idee wat we moeten verwachten. De mensen zeggen dat de overstroming hier niet zo hoog zal zijn. Als je meer wil weten over de overstroming kan je kijken op google en daar thailand en river intoetsen. Dan krijg je alle nieuwsberichten.

Snel horen jullie meer. Veel liefs Ruth en Jouke

• 16 Augustus 2005 - 16:40

Pap:

"The floods are seasonal, but came early this year" (Bangkok Post).
    Daar ben je mooi klaar mee! Allebei gezond & gelukkig ondanks alles?